Vauhdikas viikko on ollut ja päivitykset laahaa pahasti perässä. Tähän alkuun vielä pari Muhu -kuvaa. Ensimmäisen kuvan on ottanut Ia Rinne ja kaksi jälkimmäistä Pirkko Viherlehto. Ensimmäisessä kuvassa minun tämän vuoden suosikkiratsuni Valuuta varsansa kanssa :)

Valuuta%20ja%20varsa.jpg

Seuraavassa kuvassa ollaan aikaisin sunnuntaiaamuna lähdössä viimeiselle maastolenkille. Minä tuossa toiseksi viimeisenä Valuutan selässä ja ympärillä pyörii kaksi maastossa mukana ollutta varsaa.

Matkalla.jpg

Lopuksi vielä kuva meidän Muhu -reissun ratsastusryhmästä. Meitä oli reissussa 18 henkeä, joten jakauduimme kahdeksi ratsastusryhmäksi. Minun ja Valuutan edessä myös Vauutan varsa.

AAmu.jpg

Viime sunnuntain ratsitunnilla oli minulla Kidi (meidän Mia opettaja jakaa nykyään hevoset, joten koskaan ei voi tietää, mikä hevonen on vuorossa :). Olen jo kahteen otteeseen mennyt sellaisilla hevosilla, joilla en aikaisemmin ole ratsastanut. Kidi on kyllä aivan ihana hevonen ja sain siihen nyt  hyvän tuntumankin. Ratsastin Kidillä vasta toista kertaa ja ensimmäinen kerta meni totutellessa. Tunti oli kaikin puolin onnistunut, vaikka töitä jouduttiin kyllä tekemään. Se on vaan hyvä, että Mia ei päästä meitä liian helpolla. 

Eilen illalla olin korvaustunnilla ratsastamassa ja opettajana oli Kia. Harvinaista sinänsä, että pääsin kerrankin myös korvaamaan 4 hengen tunnille. Ratsuna minulla oli Hessu. Hessu ei mennyt eilen muita tunteja ja Kia sanoi, että se on ollut tämän viikon ihan todella jäykkä ja hän on maininnut asiasta Sarillekin. Ilmeisesti Hessu on saanut pitää hiukan enemmän vapaata. Mutta yllättäen Hessuhan oli Hessuksi oikein hyvä. Sain jopa opettajalta kehuja, että Hessuhan toimii hyvin. Tehtiin paljon laukkatyöskentelyä, mikä oli hyvä juttu, sillä se jos mikä verryttää Hessun ja Hessusta usein laukkatyöskentelyn jälkeen kehkeytyy ihan kelpo ratsu. Taivuteltiin myös paljon sisälle- ja ulos ja tämähän tietysti myös teki Hessulle terää. Kaikin puoli kiva tunti myös eilen. Huomenna sitten omalle tunnille ratsastamaan.

Hessu -koiran kanssa alkoi viime maanantaina hallivuorot ja tänään mennään vielä aamutuimaan tokoilemaan ihan omalle vuorolle, joten koirapäivitykset sitten seuraavassa postauksessa. I

Ihanaa viikonloppua kaikille lukijoille!