Eilen otin Milon hakuryhmään Frodon palauttavaan treeniin. Ryhmä ja koirat siis Frodolle viearaita, yhtä henkilöä lukuunottamatta.

Koska Frodolla jäi kisassa nostamatta se vasen etukulma, päätin panostaa tässä palauttavassa treenissä etukulmiin. Vasemmassa etukulmassa viidessäkympissä ukko laavussa ja suora palkka lihapullilla. Frodo meni aivan loistavasti ja puhkui intoa, kun palasi keskilinjalle. Sitten oli myös oikeassa etukulmassa ukko avopiilossa korkean kallion takana ja myös tällä maalimiehellä suorapalkka makkaroilla. Frodo lähti taas intoa puhkuen matkaan, mutta pisto ei ollut aivan suora vaan koukkasi hiukan vasemmalle, jolloin sai hajun ja löysi maalimiehen. Jos mahdollista Frodo oli vielä innokkaampi, kun palasi tältä maalimieheltä. Kolmas maalimies oli vasemmalla puolella viidenkympin syvyydessä ja radan keskivaiheilla. Maalimiehenä oli se tuttu henkilö ja palkkana makkaraa sekä kunnon taisteluleikki. Maalimies tiheän kuusen alla.  Ilmasu irtorullalla. Lähetin Frodon tahallaan kohti roskisumpparia, ei tehnyt valetta vaan kaarto kauniin laatikon oikealle ja juoksi juuri maalimiehen edestä mutta haistoi kohdalla ja löysi ukon. Irtorullan otto hyvin ja tuonti minulle ok muuten, mutta pudotti rullan mun varpaille. Korjasi itse ja nosti rullan mulle käteen ja nyt minä pudotin sen :( mutta nosti sen uudelleen ja sitten liina kiinni ja minä perässä näytölle. Viisi metriä ennen maalimiestä pääsin irti ja maalimieheltä sai ensin makkaraa ja sitten mahtavat leikit. Taistelut oli Frodosta niin mukavat, että olisi varmaan leikkinyt siellä piilolla loppu illan. Frodo sai kantaa lelun lopulta aina autolle asti. Olin oikein tyytyväinen treeniin. Helppo palauttava ja ukko joka pistolta :)

Jatkossa Frodolta ruvetaan vaatimaan enemmän tyhjiä ja pyrittävä tekemään mahdollisimman usein avoluokan pituisia ratoja, jotta sekä minä että Frodo opitaan ne hahmottaamaan paremmin ja osaamme sitten kisassakin edetä.