Eilen otin pitkästä, pitkästä aikaa Frodon hakuilemaan. Frodolle oli kolme maalimiestä ja kaikki kiintorullalla.

Ensin lähetin vasempaan etukulmaan missä Frodo teki hienon laatikon, mutta hiukan matalan, joten ei saanut hajua etukulman ukosta. Frodo palasi hienosti keskilinjalle ja minun luokseni. Lähetin uudelleen ja nyt olin paljon tarkempi lähetyksessä. Frodo lähtikin nyt hyvin ja täysin suoraan etukulmaan. Rullan pudotti mun edessä ja näytölle mentiin vauhdilla :)

Frodo oli selvästi iloisesti "hermostunut" kun pääsi pitkästä aikaa metsään. Lähetin oikealle etukulmaan ja Frodo kävi kallion takana ja tuli rullan kanssa (näin jo koiran ilmeestä, että ei ollut käynyt maalimiehellä). Sanoin tiukasti ei ja lähetin uudelleen. Nyt tarkasti erittäin hyvin etukulman ja juoksi takalinjaa pitkin kauniin laatikon (tyhjän piston). Palkaksi kehua ja nami minulta keskilinjalla. Lähetin uudelleen samalle puolelle siitä mistä tuli. Hienolla laatikkopistolla löytyi ukko ja rulla tuli oikein kauniisti minun sivulle asti ja käskyllä irroitus. Näytölle mentiin taas todella lujaa.

Vasemmalle lähetin seuraavaksi ja teki oikein kauniin tyhjän piston jolta mahtava ja vauhdikas ylilähetys oikealle ja laatikkopistolla ukko löytyi kodasta (kodan suuaukko auki). Frodo kiersi ensin kodan ympäri, meni sitten sinne sisään, löysi ukon takareunasta (kota on sellainen pitkänmallinen) istui kauniisti eteen ja haistoi ja otti sitten rullan ja toi minulle. Irrotti rullan mun edessä ja taas paineltiin vauhdilla näytölle, päästin puolestavälistä irti. Palkaksi TAISTELUT :)

Frodo oli erittäin tyytyväisen oloinen treenien jälkeen ja varsinkin kun lähdettiin koko treenien jälkeen vielä porukalla uittamaan koiria.