Tänään oli sitten minun ja Paulan ryhmän viimeiset hakutreenit vuonna 2007.

Milo pääsi pitkästä aikaan treeneihin :) Milo olikin aivan innoissaan.

Radalle tultiin Milo vapaana ja ilmoittauduttiin kisatyyliin. Ensimmäinen lähetys oikealle ja etukulmasta löytyikin ukko ja rulla tuli hienosti keskilinjaa eteenpäin. Rullan pudotti mun jalkoihin ja pyynnöstä nosti sen mulle käteen. Näytölle lähti innoissaan ja suoraan ja minä roikuin narussa perille asti. Palkkana nameja. Milo irti keskilinjalle ja sain sitä moneen kertaan huudella että muisti odotella myös minua.

Sitten lähetys vasemmalle. Milo teki hyvän tyhjän ja siitä palkaksi kehut ja yksi nami. Lähetin uudelleen siitä kohdasta mistä tuli. Milo lähti hyvin ja kävi uudelleen katsomassa etukulman ja sitten eteni radan keskivaiheille mistä löytyi ukko. Rulla tuli jälleen hyvin keskilinjaa eteenpäin ja pudotti rullan mun jalkoihin. Nosti sen mulle käteen ilman käskyä. Roikuin taas näyttöliinassa lähes ukolle asti. Palkaksi nameja. Ukko käveli meidän edellä keskilinjalle ja Milo ei saanut mennä ukosta ohi, ihan hyvin pysyi irti eikä rynninyt. Jouduin kyllä kutsumaan aina välillä.

Sitten lähetys oikealle ja oikein hyvä pisto ja ukko löytyi. Suorapalkkana taistelut :) Milo oli aivan onnessaan.

Leikin Milon kanssa ja heittelin sille lelua lähes koko matkan autolle. Oli ihan kiva pikkutreeni. Ensi kerralla täytyy minun muistaa olla hiljaa ja passiivinen jos pudottaa rullan, Milon täytyy itse tajuta nostaa se mulle ihan käteen asti ja sitten kiitos ja palkaksi pääsee näytölle.

Treenien lopuksi juotiin metsässä kuumaa glögiä ja syötiin joulutorttuja, suklaata, piparia ja herkullisia juustoja ja hauskaa oli :))) Kiitos vaan kaikille ryhmäläisille mukavasta treenivuodesta!! Ensi vuonna jatketaan.