Käytiin viime keskiviikkona katsomassa Frodon pentuja ja voi että olivatkin kasvaneet. Aivan ihania palleroita, jotka kipusivat syliin heti kun istahdin lattialle...

1245383320_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Pikku, pikku terävillä hampailla on kiva kaikkea maistella...esimerkiksi nilkkoja...auuuuts ;)

1245383338_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Iitu äippä leikki mielellään pallolla ja sen saamiseksi teki pyynnöstä kauniisti istu-maahan-istu vaihtoja...Iitu on kyllä energinen ja varmasti kiva treenikaveri, kun tekemisen intoa on ihan mielettömästi.

1245383352_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Eilen Frodon ja Milon kanssa remmilenkillä oli Milo taas TAITAVA. Kohdattiin kahteen otteeseen kahden ihmisen ja kolmen koiran ryhmä. Pari vieraista koirista haukui ja jopa Frodo nosti kamalan möykän, mutta mitä tekee remmiräyhä Milo....ON AIVAN HILJAA ja vain katselee mua, että saiskos sitä namia. Voi että mä olin tyytyväinen. Milo sai namipalkkansa ja sitten piti komentaa Frodo hiljaseksi ;) Toinen kohtaaminen sujui samaan malliin.

Maanantaina olisi tarkoitus osallistua Frodon kanssa meidän tokoyhdistyksen möllitokoon EVL -luokassa. Ajattelin yllättää Frodon "kisan" aikana pariin kertaan PALKALLA. Josko se saisi puhtia lisää, kun huomaa, että kisassakin VOI saada palkkaa.

Perjantaina on mulla jälleen kouluratsastustunti.

Sunnuntaina menen Milon kanssa tottistreeneihin ja varmaankin hiotaan niitä BH -liikkeitä ja varsinkin sitä paikallamakuuta.

OIKEIN HYVÄÄ JUHANNUSTA KAIKILLE BLOGIN LUKIJOILLE!!!

Ai niin, jotta ei unohdu tärkeä asia...niin mulla alkoi LOMA Nauru