Tänään otettiin heti aamutuimaan Milolle ilmasutreeniä (kotipihalla).

Ekalla lähetyksellä muuten ok, mutta tiputti rullan mun jalkoihin. Lähetin uudelleen ja nyt toi rullan hienosti minulle käteen asti. Milo on aika huvittava, kun se tunkee sitä rullaa mulle ihan tosissaan, hyvä niin. Näytölle lähti hyvin ja palkaksi kaksi broileripyörykkää.

Toiselle ukolle lähti hyvin (joutui ukolla hiukan etsimään rullaa, eli kierteli ukon ympärillä hetken, mikä hyvä). Nyt tuli heti ekalla rulla  hienosti minulle käteen asti. Näytölle lähti hyvin, juoksin puoleen väliin narun päässä. Palkaksi neljä broileripyörykkää ja mahtikehut.

Huomasin tokalla ukolla, kun olin ottanut rullan, että Milo ensimmäistä kertaa kääntyi itsenäisesti valmiiksi oikeaan suuntaan. Silloin onkin helppo kiinnittää näyttönaru ja lähteä näytölle. Ennen se on ollut naama minuun päin ja aina vähän "hukassa" siitä suunnasta mihin lähteä.

Frodon etujalka ei tunnu olevan vielä ihan kunnossa, joten saattaa olla että Milo lähteekin Frodon vuorolla huomenna hakuilemaan. Umpparitreeni tekee kyllä Milollekin ihan hyvää.