Eilen oli Milon hakuilut, tässä alkuun erilaisia lähetyskuvia (kiitos Tialle kuvista :)

796782.jpg

796778.jpg

796783.jpg

Treenit menivät seuraavasti:

Ensin lähetys oikealle etukulmaan. Milo toi rullan ensimmäisellä pistolla, pudotti mun jalkoihin (vaadin nostamaan käteen). Kun Milo oli kiinni näyttöliinassa huusin "missä" ja maalimies huusi "täällä" ja sitten Milolle käsky "näytä". Juoksin liinassa kiinni puoleen väliin. Palkaksi namit.

Seuraava lähetys vasemmalle etukulmaan. Milo lähti hyvin ja teki ihan hyvän tyhjän, mutta hiukan matalan. Lähetin uudestaan samasta kohdasta ja nyt upposi ja ukko löytyi etukulmasta (oli jyrkän kalliorinteen takana). Milo toi rullan hienosti eteenpäin keskilinjaa, pudotti kyllä taas mun jalkoihin, mutta vaadin nostamaan mulle käteen. Milo lähti näytölle täysillä (ilman mitään apuja) ja roikuin liinassa puoleenväliin. Palkkana taistelut.

Sitten lähetys oikealle ja kapea tyhjä. Lähetin uudelleen siitä kohdasta mistä tuli ja nosti ukon radan keskivaiheilta. Jälleen pudotti rullan mun jalkoihin ja vaadin nostamaan. Tälle ukolle huusin taas "missä" ja ukko vastasi "täällä" ja sitten näytölle. Roikuin liinassa ihan ukolle asti. Palkaksi taistelut.

Oli todella kuuma ja hiostava ilma, eikä tuullut laisinkaan. Tällä kertaa Milon näytölle lähdöt olivat erittäin vauhdikkaita ja hyviä, mutta se rulla putoili aina mun jalkoihin, eihän se kisassa haittaa, mutta vaadin sen kyllä silti treeneissä aina käteen asti, ettei rupea Milokin pudottelemaan siellä puolessavälissä, kuten Frodo viime treeneissä.

Tässä vielä onnellinen Milo treenien jälkeen :))

796780.jpg