Milolle jälleen pientä treeniä.

Hyppyä alkuun ja nyt pääsin jo helposti Milon vierelle, kun se seisoi esteen toisella puolella. Palkkasin namilla enkä käskenyt istumaan. Parin oikein hyvän jälkeen lopetettiin.

Sitten jätin Milon istumaan ja luoksetulo, Milohan tulee lujaa ja nyt osasi tulla oikein kauniisti suoraan eteen. Palkkasin namilla mun suusta. Sitten käskin vielä sivulle ja toinen nami mun suusta kun oli sivulla. Ihan pientä loikkimista vielä siinä sivulle siirtymisen kanssa, mutta muuten ihan ok. Otinkin sitten ihan namilla avustaen pari edestä sivulle siirtymistä ja hienostihan ne meni. Jätin Milon vielä uudelleen istumaan ja etenin kuten edelliselläkin kerralla, odotin hetken ja palasin Milon sivulle ja palkkasin siinä namilla. JEE ei karannut luoksetuloon! Täytyy aina ottaa ainakin yksi sellainen jossa palaan takaisin, jotta saan kitkettyä kokonaan sen mun luo karkaamisen pois.

Liikkeestä seisominen takapalkalla, niin että vapautin palkalle, kun olin palannut seisovan Milon viereen. Hyvin tämäkin.

Seuraaminen liikkeestä seisomisen yhteydessä oli tosi hyvää. Milo on nyt jo pitkään seurannut hienosti (vaikka en sitä juuri ole siitä palkannut, muuta kuin suullisesti kehumalla). Sen mielestä taitaa tuo seuraaminen itsesään olla niin palkitsevaa :)

Sen verran olen vielä itse kipeä, että olin tuon pienen treenin jälkeen aivan puhki. Sitten lähinnä seisoin paikallani, kun koirat juoksivat kalliolla ja lopuksi vielä kongojensa kanssa pihalla. Toivottavasti tämä mun tauti nyt hellittäisi...