Eilen otin Frodon kanssa kotikalliolla viimeiset treenit ennen kisaa.

Alkuun tehtiin noutoa (erityisesti huomio luovutuksen suoruuteen). Jätin kapulan minun ja Frodon väliin ja siitä nouto. Frodo toikin erittäin hyvin, suoraan ja tiiviisti. Frodo tuli niin lähelle kun pääsi ja sen etutasssut olivat mun jalkojen päällä kun piti kapulaa mun edessä (onkohan se virhe kisoissa?). Luovutusasento oli kuitenkin todella suora, joten palkkasin hyvin. Harvoin se Frodo noin tiiviisti tulee, että tassut on mun jalkojen päällä (eikä ainakaan kisassa), joten en siihen puuttunut mitenkään.

Sitten liikkeestä istumista, joka sujui jokaisella kerralla hienosti (sujuispa kisoissakin). Välillä palkkasin heti, kun jäi istumaan ja välillä vasta liikkeen lopussa. Frodo oli innoissaan.

Sitten kaukoja. Kongo oli takana palkkana ja hiukan liian kiva palkka, joten Frodo pyrki vinoon. Lopulta olin itse aivan lähellä ja silloin onnistuikin todella hienosti. KERRANKIN  jopa seiso - istu meni oikein. Tämän jälkeen vaputus kongolle ja hiukan leikkiä :)

Sitten tehtiin vielä tunnarit. Ekalla kerralla kehuin, kun lähti tuomaan omaa ja tokalla kerralla kehuin kun piti kapulaa tiiviisti mun edessä. Oikein loistokkaat tunnarit Frodolla. Hiukan kyllä voisi pitää kapulasta tiukemmin kiinni, ettei se vahingossa putoa.

Sitten vaan leikittiin ja otettiin Milo mukaan ja lähdettiin metsälenkille. Huomenna sitten kisakoitos (huh).