Milon kanssa äsken vähän tokotusta.

Alkuun hiukan seuraamista ja käännöksiä, jotta Milo sai vähän alkuhöyryjä pois. Ihan kelvollista muuten, mutta alkuun pyrki edistämään ja tekemään perusasennot liian taakse (Milon takapuli kääntyi sivuttain kiinni mun pohkeisiin...). Kun saatiin kierroksia hiukan alas niin asettui perusasentokin oikeaan kohtaan.

Liikkeestä maahanmeno oli hieno, palasin AVO-tyyliin koiran taakse ja siitä sivulle. Vapautus suoraan maasta ja narupallon heitin palkaksi Milon taakse.

Tähän väliin suora luoksetulo ja namipalkka, kun oli suoraan mun edessä. Laukalla tuli, mutta selvästi hiukan himmaillen ja odotella "seiso" käskyä. Tällä kertaa ei otettu pysähdyksiä laisinkaan.

Liikkeestä seisominen myös hieno :) Tehtiin samalla tyylillä, kun tuo liikkeestä maahanmeno.

Sitten kaket ja päätin pidentään välimatkaa kolmeen metriin! Ensin maasta - istu (Milo oli innoissaan ja ihan hyppäsi ilmaan, mutta putosi täsmälleen samaan kohtaan, missä  oli ollutkin). Sitten istu - maahan (nyt teki jo rauhassa) ja aivan loistava maasta istu!! Palkaksi heitin narupallon Milon taakse :) Jee, nyt vaan venytellään tuota välimatkaa kisamittaan ja tietysti välillä myös helpotetaan.

Sitten AVO -luokan hyppy. Tämähän oli täydellinen (palkkasin namilla mun eteen). Tämä liike osataan nyt :))

Nouto niin, että jätin kapulan meidän väliin (hyvä) ja sitten kokonaisuudessaan ja palkkasin mun eteen. Tämäkin osataan nyt ja tänään Milo ei edes pureskellut (jee)!

Sitten Milo takapalkan kanssa paikkamakuuseen ja minä auton taakse piiloon niin, että Milo ei voinut minua nähdä, mutta minä näin sen. Laskeskelin mielessäni sataan, palasin Milon taakse, siitä vierelle ja vapautus takapalkalle. Nyt pitäisi päästä tätä AVO paikkamakuuta treenaamaan ryhmässä.

Lopuksi Milon ja Frodon kanssa pienen pieni kalliolenkki, huh kun tuli silti kuuma. Nyt molemmat koirat köllöttää pihalla varjossa.