....tai jos ei kasva ni on kyllä kumma juttu! Tämän päivän olen kyllä painaltanut melkoista vauhtia. Talo tuli siivottua ja matotkin olivat ulkona monta tuntia. Ennen siivousta tehtiin koirien kanssa oikein reipas 5 kilsan lenkki (hikihän siinä tuli).

Olin myös päivällä ratsastamassa, kun oli jäänyt yksi korvaustunti ratsastamatta. Voi jestas että mulle tulikin HIKI! Menin Ellalla, jota sai ihan tosissaan ratsastaa ja vähän se venkuroi vastaankin ja laukan noston yhteydessä vetäs pukit (kyllä mua nauratti, kun se niin näytti mieltään). Pukituksen jälkeen kuitenkin asettui ruotuun ja meni hienosti (nyt kuului jo hörinääkin). Tehtiin paljon pohkeenväistöjä ja sitten tempon vaihteluja käynnissä ravissa ja laukassa. Lopputunnista olin kyllä tyytyväinen Ellaan, pehmenihän se lopulta! Oli muuten UPEA ilma, kirkkaan sininen taivas ja aurinko paistoi...voi että ihanaa pimeän viime viikon jälkeen.

Ratsastuksen jälkeen käytiin vielä 3 kilsan remmilenkillä koirien kanssa. Kissakin pääsi ulos pariksi tunniksi ja nyt onkin ihan väsynyt ja nukkuu tassut taivasta kohden :)

Huomenna olisi sitten jo aamutuimaan vakiratsastustunti, saas nähdä mitä mun lihakset on aamulla mieltä...