Ihana pidennetty viikonloppu 11. - 13.9.2015 vietetty Muhussa ratsastuksen merkeissä. Muhussa oli vielä täysi kesä, eli sää suosi kuten viime vuonnakin (vaikka oltiin nyt viikkoa myöhemmin). Kuvia ja lisäjuttua päivittelen myöhemmin. Ensi vuoden reissukin varattiin jo valmiiksi :)

Reissun jälkeen on keritty Hessun kanssa treenaamaankin, kun maanantaina oli Sennin tokokurssin viimeinen kerta. Kivaa oli, toivottavasti sama ryhmä jatkaa taas keväällä :) Tehtiin Hessun kanssa koemaisesti Z, ohjattu nouto ja luoksetulo molemmilla stopeilla sekä kaukoja. Nyt siis pääsemme jälleen keskittymään EVL:n liikkeisiin, kun ne pm-kisat on ohi (saatiin viimein meidän palkinnotkin, täytynee laittaa tännekin kultamitalista kuva). Tehtiin myös porukassa EVL:n paikkamakuuhässäkkä. Muiden vuorolla tehtiin Hessun kanssa ruutuun lähetyksiä (minä sivulla) ja pitkältä matkalta tötterön kiertoa. Yhdet Ninan tokotkin taitaa olla kirjaamatta, keskityttiin silloin ruutuun (aloteltiin juuri tuota ruutua niin, että minä olen sivulla). Nyt olen ruututreeneissä vähitellen jo lähentynyt sitä oikeaa lähetyspaikkaa. Tehtiin Ninan kanssa myös tunnaria ja merkittömän merkin treenaamiseksi eteen menoa.

Tänään meille tulee nuohooja, mikä on hyvä, sillä nyt alkaa olla jo niin syksyistä, että takkaa poltetaan lähes päivittäin. Myös puusauna lämpiää meillä syksyisin usemmin. Olen kyllä syksyihminen, vaikka tykkään toki lämpimistä kesäsäistäkin. Viikonloppuna vielä istutetaan pari pensasta ja kunnostetaan pihaa, jos vaan säät sallivat. Ihanaa syksyistä viikonloppua kaikille!